Post by tyvesignesssil on Feb 15, 2022 7:41:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Dash - Endless Running 2022 version ▞▞▞
Het is een geweldig spel, maar het geeft je niet echt een kans als je niet speelt om de prijs te krijgen, maar het is geweldig
Een prima spel om in je vrije tijd te spelen. De gameplay is supereenvoudig en gemakkelijk te begrijpen, en de graphics zijn goed. Maar het hele "veegscherm om een actie uit te voeren" kan niet reageren. Als ik naar links veeg, denkt de game dat ik omhoog heb geveegd of helemaal niet. De game doodt me ook terwijl ik op dat moment had moeten leven, en de game heeft veel glitches. Voornamelijk met de gebruikersinterfaces. Stel, ik tik op de X in een pop-up. De volgende dag verschijnt de pop-up weer. Dat is slechts één van de vele bugs. Het is een goed spel
Ik hou echt van de gsm, maar ik zou het op prijs stellen als je de manier verandert waarop Amy loopt, het ziet er behoorlijk dom uit. Als het anders was, zou ik als haar spelen.
Heel erg leuk
Sonic Dash 2: Sonic Boom - iOS, Android. Gamereactor NL brengt je het laatste nieuws, livestreams, reviews, videos, trailers, screenshots, wikis, previews,
bedieningselementen hebben te veel input lag en de spins zijn opgetuigd
HIJ IS GEEN EGEL STOM SPELUITLEG
Play as Sonic the Hedgehog as you run, dash, jump and spin your way across stunning 3D environments in his first fun endless runner game.
Blijft vastlopen, in-game en in de menu's. Verder lijkt het erop dat je zonder in-game aankopen niet ver kunt komen. Blijft crashen, in-game en gewoon bladeren door de menu's. En het lijkt erop dat je zonder in-game aankopen niet ver komt.
👍🇦🇱
Super leuk
Hoewel ik begrijp in welk jaar deze game is ontwikkeld en het voor veel mensen van alle leeftijden cool is om deze personages die ze leuk vinden te zien in een mobiele game, maakt het gebrek aan variatie van de game op het gebied van mechanica en ontwerp het een zeer middelmatige game. deel. Ik zal de tweede proberen.
Sonic Dash - 달리는 게임 과 점프게임 아케이드 uogk
Dit spel was vroeger eerlijk, nu is het te glitchy. Ik begrijp dat het advertenties moet verkopen, maar stop in ieder geval met het oneerlijk maken van het spel, want uiteindelijk stop je gewoon met spelen.
Dit spel stopte met laden als ik naar home ga en weer terug krijg ik een zwart scherm
De reden waarom ik het vier s gaf. De personages hebben geen eigen stunt en maken het saai. En maak verschillende bazen. Maak dagelijks hoge scores.Maak evenementen. Maak het spel weer nieuw. Omdat ik van dit spel hou en ik wil dat andere mensen ervan genieten. Oh en nog een ding maken en verhaalmodus. Uitrusting maken.
Dit is een heel slecht spel. Ik betaal en 3 karakters, maar na een dag zijn er geen karakters
Sonic-game is geweldig en leuk
Leuk als je geen vrienden hebt
Lijst met de 10 beste Endless Runner-games voor Android · 1. Sonic Dash · 2. Super Mario Run · 3. Minion Rush · 4. Alto's avontuur · 5. Into the Dead
wat ooit Ga terug
Zeer weinig variatie in gameplay, te veel advertenties die de bonussen de helft van de tijd niet goed activeren. Als u ervoor kiest om een advertentie voor bonussen niet te bekijken, speelt deze toch advertenties af.
Ik hou ervan! Het is erg leuk om te spelen en het houdt me bezig op school! Ik wou dat ik mijn oude personages terug kon krijgen, zoals film, sonic, klassiek, enz. Maar dat is goed, ik ben nog steeds dol op dit spel
Deze game was vroeger een van mijn favorieten, maar nu wordt het geplaagd door advertenties en is het aantal in-app-aankopen iets toegenomen wat er met deze game is gebeurd, de game crasht constant, hopelijk wordt het in de nabije toekomst opgelost
Niet elke keer goed hetzelfde monster dezelfde plaatsen nog steeds geen nieuwe baas, nog steeds is je spel waardeloos
Verschrikkelijk saai loopt veel enorm echt verspilling van mb
Free Download Om Nom: Run APK version 1.7.0
Het is goed, maar ik hou niet echt van de advertenties.
Ik hou niet van dit spel, want als de gebeurtenissen komen, kan ik het Handvest niet winnen. Ik heb 215 munten gekregen. Ik heb het Handvest nog steeds niet gekregen.😠😠😠😠😠😠
Het is leuk, maar het is zo moeilijk om de Eggman-baas te verslaan, maar het is nog steeds een goed spel
broodnodige verbeteringen maar onduidelijk hoe eindbaasgevechten te timen
Erg leuk spel en boordevol actie, maar soms als ik draai, draait het niet. Ik weet niet waarom, maar over het algemeen erg cool, soms zijn dingen en personages duur
Zeer uitdagend en grappig om te doen jammer dat je moet betalen voor de karakters van je moet het oneindig spelen!
Sonic Dash is een relatief goede game die ik in mijn vrije tijd graag speel. De game heeft eenvoudige mechanica die gemakkelijk onder de knie te krijgen is en relatief eenvoudig te slijpen. Bazen zijn ook gemakkelijk, dus het is simplistisch om punten te verdienen en te bellen. Ik zou dit spel aanraden aan iedereen die van dit soort spellen houdt.
Verschrikkelijke app
Sonic Dash - Jogo de Corrida Arcade miuj
Het is best goed, interessant en voelt fris aan. Als jullie verveeld zijn geraakt door het spelen van Temple Run, Subway Surfers, dan kan het een goede optie zijn.
Ik kan het niet eens spelen GEKKE SPEL
Lords Mobile: Tower Defense Strategia gukk
Een paar adviezen, dit is wat ik zou zeggen: enigszins repetitief. Introduceer een rol in de fase waarin je personage tegen een muur op of af rent. Introduceer superformulieren misschien moet je de boostmeter twee keer vullen. Meer en langere Homing aanvalslocaties. Meer iconische locaties: City Escape, Red Canyon, Pumpkin Hill, Chemical Plant. Introduceer railslijpen! Misschien wat vallende secties waar je de telefoon kantelt om meer ringen te verzamelen. Sommige Quick Time-evenementen zouden GEWELDIG zijn! Geweldig spel
Het spel is wel leuk, maar de meeste vd tijd wil hij niet eens opstarten.
Geen slechte game, maar na een paar levels is het bijna onmogelijk om verder te gaan zonder te betalen. Anders vermakelijk spel.
Ik kan niet spelen omdat het blijft bevriezen waardoor ik helemaal opnieuw moet beginnen en zelfs dan blijft het nog steeds vastlopen, dus welke bug 🐛 die dit probleem veroorzaakt, zou je zo snel mogelijk kunnen oplossen, want ik zou dit spel heel graag willen spelen 🎮.
Endless Runners hebben zelfs een ingebouwde timer, waarbij de levels sneller en ... Sonic Dash (iOS / Android): Sonic Dash is vrij gelijkaardig aan
Dit vind ik leuk willen daar zijn ook stoute Riken bij En ook kan wij Altijd winnen fijn Toch kun je
Ik hou van Sonic, maar ik moet altijd een heleboel dingen doormaken om terug te komen waar ik crashte.
Download Sonic The Hedgehog 2 Classic apk 1.52.0 for Android. 10-minute Survival Shooter! ... Sonic Dash - Endless Running & Racing Game.