Post by tyvesignesssil on Feb 15, 2022 7:23:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar juveler ▞▞▞
▞▞▞ Toy Army: Draw Defense 2022 version ▞▞▞
Det är ett väldigt trevligt spel. Jag älskar det så mycket.
det är inte som tillägget sa
Upprepade gånger kul i 3 minuter
Jag gillar splat and fire och hur bra jag är på spelet.
Gör ett bra jobb med att kräva för många annonser för att få för lite nytta.
Spelet är okej. Det är faktiskt ganska roligt att använda alla dina små leksaksgubbar för att motverka vågor, men mängden annonser är overklig. Jag avinstallerade efter som nivå 10 eftersom det är en annons efter varje nivå och varje par enhetsköp.
Bra
50 % av din tid är annonser
Jag gillar det inte . Vi måste se lägga till även om vi inte behöver belöningar också.
Jag gillar när de säger för mig befälhavare
Saw Machine.io Παιχνίδια arcade xsv
Op
Bäst
Toy Army: Draw Defense Strategy azun
det är ett bra spel men omgångarna är för lätta
Löjligt antal appar... Jag menar verkligen att det är irriterande...
Det är det sämsta spelet jag någonsin spelat
Det är riktigt trevligt ☺ 🎮spel
Det är ett roligt stridsspel där du förstör fiender, men det är ganska enkelt, jag har aldrig förlorat en enda, så om du letar efter detta, skaffa det. Jag gav det bara 4 stjärnor istället för 5 stjärnor eftersom det finns bättre kampspel, men det här är fortfarande ganska bra.
För mycket annonser. Det gör mig 😤 arg. Tråkigt också. 🥴🥴🥴
det är inte samma sak som jag ser i videon
det här spelet 🎮 är coolt 👍😎 Jag gillar det!
spelet är bra och fantastiskt men när jag försöker titta på lägg till för att få ett slumpmässigt kort sa det att annonsen inte är klar även om jag har internetanslutning men det har annonser när jag har inter snälla fixa felet
Fantastiskt spel, superkul! Men den senaste uppdateringen tog bort alla mina framsteg! Jag lade mycket tid på att bygga upp min armé och nu är den borta. Snälla hjälp och uppdatera min recension 🙏
Toy Army: Draw Defense Strategické fyvh
Jag önskar att jag kunde uppgradera snabbare eller så kunde jag fylla på armén snabbare i strid men förutom det bra spelet
#avkopplande
Jag började spela detta, verkar vara ett ok spel men jag kan inte gå vidare på grund av sekretessinställningarna. (Du begränsar vår förmåga att underhålla spelet.) Jag kan inte bli av med detta eftersom jag inte accepterade reklamsektionen i datainställningarna. Jag borde ha rätten att inte acceptera dessa och fortfarande ha tillgång att spela spelet. Jag ger ett högre betyg om och när jag kan spela spelet.
det här spelet är SKÖP Jag snurrar på hjulet och jag höll på att skaffa en blixttank men den gick tillbaka till att skydda personen
Är inte som plattsättaren
det här spelet är så roligt
Gör sig bokstavligen ospelbar med en irriterande banner om du inaktiverar delning av din data för något ändamål
du måste ha fel i ditt spel
Jag kan spela
42 sekunders annons som du inte kan hoppa över. 0 stjärnor.
Det här spelet är bra